måndag 10 maj 2010

Day three.



Denna dag börjar med att Samuel Stig Eriksson inte befinner sig på sin plats. Så jag får jobba på egen hand. Jag hade tänkt börja med att utöka hemsidan med en informationssida om vår ökände produkt.
Efter att ha färdigställt själva produktionen av informationssidan ska jag fylla ut med "sann och riktig information" om applikationen. Jag hoppas att förståelse finns då informationen är rent påhitt. Då produkten faktiskt inte ska skapas så hittar jag på lite random information. Då har jag en fullt fungerande och spexig hemsida med informationssida. Jag har lagt in ett youtubefönster inbäddat i hemsidan med en video från mitt eget användarkonto. Videon ska senare ersättas med våran reklamfilm som skall göras i flash när Samuel har återvänt och har nya krafter. Dagens problem bestod av att en kod som skall giva en hemsida en svart bakgrund har krånglat, detta löste jag med hjälp av Therese som vi med gemensamma ansträngningar fann att några flugskitar saknades och vi fixade detta. Jag har för övrigt också gjort lite bilder till hemsidan i mitt favvoprogram Photoshop, där stötte jag lyckligtvis inte på något krångel då jag höll det hela väldigt simpelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar